Kızlar 5 aylığız serum fizyolojik yapıyorum sürekli doktora gittiğimizde 15 gün önceye kadar balgam dolmuş gibi hırıltı vardı doktorumuz geniz etinden şüphelendi bir yaşa kadar normal serum fizyolojiğe devam et dedi devam ettim balgam gitti ama bu sefer burnunu açıyorum tam açılmıyor iki burun deliğine 3ml yapıyorum rahatlıyor ama burundaki hırıltı biraz kalıyo aspiratörle de çekiyorum 5 ml e yükseltsem her iki burun deliğine ayrı ayrı 5 ml yapsam sorun olur mu bir kez denedim tam açıldı aslında ama zararı olur diye tekrarlamadım