Prensesannesi_24 aslında harket sizin içinizde iyi, eğer doğum tehlikeniz yoksa bol bol yürüyün bence çünkü bunun faydasını doğum sonrasında da görürsünüz birden yorgunluk çökmez. Doğum yapana kadar 3 yaşındaki oğlumu günde iki kere çıkardım hareket etmenin faydasını çok gördüm doğum sonrası çok yorulmuyordum, ama ilk cocukta daha yorgun oluyordum.