Selam anneler 🙋🏻♀️ Kızım 1 yaşında çok hızlı emekliyor , koltuklardan tutunarak kalkıp adım atıyor,biz ellerinden tutunca bi iki adım atıyor o da keyfi isterse. Asla ama asla hevesi yok yürümeye emeklemekten zevk alan bi bebek resmen. Ne zaman yürür acaba? Yada sizinkiler ne zaman yürüdü yürümeden önce ki vücut hareketleri nelerdi? Emekleme pozisyonunda bazen iki ayağını kaldırmaya çalışıyor kalkmak için ama çabası yok 🤦🏻♀️ Gelelim uykuya kızım bildiğiniz meme aşığı öyle böyle değil hatta reflü oldu doktor ona gaviscon toz yazdı o derece çok emiyor. Yemek yemede iştahı çok iyi . Üstüne hemen meme 1 saat içinde 5-6 defa emiyor diyebilirim gereksiz yere ihtiyacı olduğu için değil emzik yerine koyuyor resmen. Benim şikayetim gece uykuları inanın ki her saat başı kalkıyor emmek için öyle bi alışkanlık biberon almaz emzik almaz. Onada yazık banada uykusundan oluyor yavrum benim 🤦🏻♀️ Belimin ağrısından bahsetmiyorum bile 🤦🏻♀️ Kızlar lütfen bi öneriniz varsa yazar mısınız? Gece uyku düzeni ve yürüme için teşvik etme 🎈❤️