Kızlar dün test yaptım ilk yaptığımda baktım birsen yoktu tek çizgi görünüyordu bende öylece bıraktım bugün yani bir gün arayla banyoda el altında durmasın atıyım dedim baktım tek çizgi silik duruyor resimde çok az belli oluyor olduğu kadarını yüklüyorum sizce hamile miyim
