Doğumumdan itibaren ilk 3 hafta mama ağırlıklı anne sütüyle beslendi 3200 kilo doğdu daha sonra tamamen anne sütüne geçtik suan dışarı çıktığımda yada bazen kahvaltım gecikiyor sütüm yok gibi hissediyorum uyumadan önce veriyorum sma sarı kapakli mama kullaniyorum
fakat bebegime özellikle kaynanam kilo almiyor zayıfladı diyor ama cok şükür saglikli aylik 700 gram alıyor benim sinirlerimi bozuyor 1 ayda 3 4 kilo almasını bekliyor sanırım 1. Sorum mamayi değiştireyim mi gaz kusma şikayeti yok 2. Kaynanama sinir oluyorum ne yapmaliyim şuan 6 buçuk kilo