21 aylık , öyle iştahlı bir çocuk değildi zaten ama bir gün uyandı ve hiç bir şey yemeyi kabul etmedi. Yemek yemediği üçüncü dördüncü gün ishal başladı , ishalden iki gün sonra ateş , ateşten sonra iki sonra vücudunda biseyler çıktı ve el ayak ağız hastalığı teşhisi kondu. Ben iki gün diye adlandiriyorum ama iştahsızlık itibari ile sonuca varmamız 15 gün sürmüştür.
Bu süreçte , kan tahlilleri , ateş düşürücü serumlar antibiyotik bile başlandı boğazı kızarıktı. Velhasıl kelam, aynısı olmayabilir tabi ki inşallah ta olmaz ama salgın artmış yine haberiniz olsun