Kızım 2 yaş 8 aylık hala uyuyor bazı günler parka gezmeye gittiğimiz de uyumuyor eve gelir gelmez uyuyor hemen bu defa sabah çok erken kalkıyor 6 7 gibi bu aralarında öğlen uykusunu kesmeyi düşünüyorum ama çok da emin değilim bir dahaki yaza kadar bekliyim diyorum yada kışın günler kısa olunca keseyim diyorum