4 yaş kızım bu hafta yarım gün kreşe başladı, ilk gün sınıfa benimle birlikte girdi kademeli olarak sınıftan uzaklaştım o günü sorunsuz geçirdik ama sonrasın da bir daha girmek istemedi dün son yarım saat girdi önceki gün ben sınıf kapısında otururken girdi ama bugün okula gittiğimizde okulun müdürü kızımı bir an da kucaklayıp sınıfa götürdü ve dış kapıyı kapadı ve kızım ilk kez okulda çığlık çığlığa ağladı sonra da kızımı bahçeden dışarı çıkarmamı söylediler çok canım sıkıldı yani bu bu şekilde mi olmalıydı kızım üst komşumuza beni okuldan kovdular demiş. 😥 Daha ılımlı olunamaz mıydı mesela 4 yaş çocuk için ilk kez kalabalık bir ortama giriyor çocuklar benm 2 aylık bebeğim var okul bahçesinde kızımı zaten bekliyorum niye alıştırmama destek olmak yerine korkmasına sebep oldular anlam veremedim 🤷♀️