asafimkavun konu soru sorman değil..ama surekli otimzle ilgili post acman ewdeki 3 yasinda olan cocuguna fayda saglamiyor.yeterince maruziyet yasamış bunun yeri iyi bi uzman.ve yonelmiyorsunuz..artk bi doktra gifin ve aksatmadan takipte kalın diyince boyle dönüş yapiyorsun ozaman sormanin bi anlamı kaliyor mu? Hesap silinmiyor uzun sure kullanmazsan pasife alınabliyor die bliyorum.Uygulamanin sag alt köşede daha fazla yazan yerden bize ulaşın kismından direkt maile yonlenebliyorsun ordan talebini iletebilirsin🌸surekli silin diyeceksen kararin buysa busekilde mailden ulaşablirsin.