Babyboysmother Merve1601 hap kullandığı için mi emzirme yapılmıyor yoksa prezervatif yırtıldığı içinmi? Lütfen gülmeyin gerçekten cahilim bu konuda.
silanur707_ Babyboysmother Babyboysmother hap kullanıldığı için eğer hamile kalınırsa emzirmede sakıncalı diye biliyorum
Melekkk06 silanur707_ ertesi gün hapını kullanın mutlaka hamilelik için önleyici olur bı nebzede ilk sütü sağıp sonra emzir demişti bana eczacı tabi bn gece kullandım sabah sağım yapıp emzirdim
Babyboysmother Hamileyken emzirilebilir onu annemden biliyorum da. Ama doktor onayıyla tabi. Hap içtiği için yüksek ihtimalle emzirmek olmaz. @silanur707_
uykuyahassrett Ertesi gün hapı kesin koruma sağlamıyor. İçip ikizlere hamile kaldım. Haberin olsun bacım
uykuyahassrett silanur707_ işiniz Allaha kalmış artık. Nasipte varsa geleceği varsa gelir. Ne yapılacağı hakkında bir bilgim yok olsa kendim de uygulayacaktım 😁
[silindi] silanur707_ ertesi gün hapı alıp dua edeceksiniz. Belki sonra dk hapı ya da spiral kullanırsınız ki bence kullanın. Şimdi ertesi gün hapı aldınız diyelim bir ay sonra prezervatifte aynı şey başınıza gelse artık ertesi gün hapı da alamazsınız.