Anonim01 Kızlar oğluma yastık aldım 2 yaşında şu an ama hiç yatmıyor ya da döndüğü için hiç yastıkta yatmamış oluyor. Bu fizik olarak bir sorun teşkil eder mi zamanla boynu çok aşağıda kalıyor. Ne yaptıysam olmadı döne döne uyuyor hep
ezguscom Anonim01 bende 1,5 yaşından beri yatırıyorum ortopediklere ama canı isteyince gider üstüne yatar genelde de yastıksız. Öyle rahatlar demek ki 😀