beybitolat bende bebeğime sır ismi koymak istemiştim eşimle konuştuk anlaştık ismini koyduk . Oğlumun kulağına ismini dedem okuyacak diye direttiler eşim ve annesi bende tamam dedim ismini okusunlar ama sır ismini sen oku sadece biz bilmeliyiz başka kşmse bilmeyecek bakarakta okuyabilirsin sıkıntı yok dedim ve anlaştık . Kulağına ezan okumaya kayınvalidem , kayınbabam , eşimin dedesi ve dayısı geldi . Dedesi o an okumaktan vazgeçti ben okumayacağım dedi dayısı okumak istedi ismini sorunca kayınvalidem ismimi ve sır ismini söyledi başımdan aşağı kaynar sular döküldü o zaman daha 13 günlük lohusaydım duygu durumumu size anlatamam ne kadar ağladım ne kadar kızdım ve kırıldım hatırladıkça kalbim acıyor hala . Bir de dayısıda yanlış okumuş zaten sağ kulağına okuyacağını sola sol kulağına okuyacağını da sağa okumuş tekrar oku sen babası olarak dediler ama eşim okumadı .
Bundan dolayı eşime hakkımı helal etmediğimi söyledim ama umursanmadım .
Kusura bakmayın uzun oldu ama yorumunuzu görünce içimdekileri pahlaşmak istedim hakkınızı helal edin 🤲🏻