İkimizin de lüzumsuz hiçbir harcaması yok. Zaten birikim olarak kenara ayrılacak para maaş günü bellidir, o paraya dokunulmaz. Kendimize ayırdığımız harçlıklardan kalan olursa bir sonraki maaş günü yine kenara ayrılacak olana dahil edilir.
Ben çok harcamayı sevmem. Eşim bu huyumu bilir ve sürekli istediğimi almam konusunda teşvik eder. Çeşit çeşit eşya, kıyafet, çantadansa biriktirmekten ve gezerek harcamaktan yanayım.