Mero0303 merhabalar, tam olarak oğlumu anlatmışsınız. 3 yaş 5 aylık oğlum asla kendisi oynamak istemiyor hep yanında ben olayım istiyor ama dediğiniz gibi olmuyor bende resim yapalım yok bir iki karalıyor gidiyor araba oynuyoruz sıkılıyor yemek yapıyoruz sıkılıyor saklambaç oynuyoruz yoruldum oynamak istemiyorum diyor. 3 yaş sendromu bu muydu gerçekten tam olarak 😂😂 2 yi mumla arayacağımı hiç düşünmezdim ama 2 yaşını mumla arıyorum o kadar sakin kendi kendine oynayan dans eden bir çocuktu ki 3 çok zor şu an