Kızlar bebeğim 3.5 aylık normalde hergün ya da 2 günde bir mutlaka kaka yapardı ama 6 gündür asla yapmıyor gazını çıkarıyor sıkıntı yok 20 25 gündür mamaya desteği yapıyorum napmam lazım mamadan oluyor desem ilk başladığımda falan yoktu bir sıkıntı yarın 1 hafta olucak ıkınması falanda yok ama