aselayaz2125 evet benim sütüm de azaldı. 10 güne yakın tıkalı olduğu için artık meme beyine ‘süt üretme talep yok’ diyormuş. O yüzden üretim dengesi bozulmuştu. Ama zamanla emerek artırdı tekrar bebeğim. Mümkünse sağmamaya çalışın. Meme reddi biz de yaşadık, türlü yollar denedim bikaç çekip bıraktı her seferinde ama zamanla o da geçti. Yollar dediğim; ters emzirme ağlayınca yön emzirme ağlayınca yatarak emzirme, sonra ayakta emzirme, pilates topunda emzirme, gezip etrafı izleyerek emzirme, karanlıkta emzirme, bebek uyku şarkılarıyla emzirme, hareketli çocuk şarkılarıyla emzirme… her ağlayıp kendini geri attığında yeni bi yöntem deniyordum. Geçecek zamanla ümidinizi kaybetmeyin 🫶🏻