Cerenncee Kızlar annemlere geldim memlekete. Bebeğim park yatağında uyuyor hep şu an yerini yadırgadı. Yere döşek sermiştim ancak her dönüşünde direkt uyanıp ağlıyor ben ne yapcam böyle? Nasıl yatırayım ben bunu
yavrukurtveannesi Cerenncee ayy yazını okurken bebek uyutmaya çalışıyorum 🥲 bende annemlerd geldim uyumuyor en son ayakta sallamaya başladım 🥹
Cerenncee gulsimacansu58 1.5 yaşında canım sığmaz onlara:( yoksa onlardan annemde de var daha küçükken buraya gelince orda uyurdu
cokbilmismom Cerenncee orayada park yatak almalısınız biz annemin eve aldık kalmaya gittiğimde park yatakta yatırıyoruz terini yadırgamıyor. Kalmalariniz hep olacaksa bebeğe yatak şart
mrvfrh Salıncak yap ipten uzunca örtü ser içine karton koy sonra üstüne sünger koy ince bir yastıkta koy hemen uyur yatak gibi oluyor guzelce uyur bende bu şekilde durabildim annemde
Cerenncee mrvfrh yaa düşmez mi ondan acaba? Çok mantıklı ama benimki 1.5 yaşında ve çok hareketli.. senin bebiş ne kadarlıktı
Cerenncee yavrukurtveannesi ayyy allah yardımcın olsun senin de :( benimki de dizimde şu an. Bırakmaya korkuyorum.. ağlayarak uyanıyor yaa , dönmeye çalışınca uyanıyor.. yatağını çok sever bir de:( napcaz bilmiyorum
yavrukurtveannesi Cerenncee uzun kalacak mısınız? İnşallah uyur yaa uykusuz oldu mu zorlayacak seni de benim bebek bir aylık daha ondan biraz kolay uykuya geçiyor
sinemisxs Benim oğlumda her gıdısımde ılk gece yadırgar, bebekten besıgını götürüyordum sorunsuz geçiyordu , evdeki kadar güzel uyumasada ılk geceye gore daha ıyı uyuyor bir kaç gün
Cerenncee sinemisxs sinemisxs inşallah ilk gece yadırgamasıdır canım.. uçakla geldim yatağı katlansa bile bayağı ağır oluyor onu getiremezdim
Cerenncee yavrukurtveannesi bir aylıkkenben de gelmiştim garipsemedi canım sen merak etme çok minnak daha seninki zaten uykuya istese de direnemez🥹
Kitsu İki gün çok zorlandı benim bebeğim de farklı yerde uyumaya. İki günün sonunda çit sesine uyanan bebek kucagimda ana caddede araba sesleri arasında uyumuştu
Cerenncee Kitsu ay gerçekten mi darısı başıma🥹 gece 4-5 kere uyandı ama normalde de 2-3 kere uyanır zaten.. sabah bayağı erken kalktı ama