Kızlar çene için bugün lazere başladım daha öncede bıyere gotmiştğm memnun kalmadım evlendım va şehır değiştiği vs derken burda arkdasım memnun kaldığı bı guzellık merkezîne gittim çene bıyık için ay köklü olduğu ıcın baya acıdı daha önce bukadar acımamıştı yapıtanlar ıyı sonuçlar aldınızmı leke va kaldımı kısaltma falan yaptınızmı kaç günde bır gıttınız