Ahsensmom_
5 aylıkken aldım suan 3 yaşında hala bile kahvaltıda vazgecilmezimiz bölmeli olduğu için pratik oluyor . Koku problemi hiç yaşamadım
Sıcak su ile köpükleyip kurumaya bırakıyorum besinleri uzun süre tutmıyorum kirlide bırakmıyorum hemen yıkıyorum bir sıkıntı yaşamadım ama premium slikondan yapılıyor besin kalsada beklesede sıkıntı degl sağlıksız bir durum yok yanı