Merhaba 69 günlük oğlum var sadece anne sütü alıyor ama emme süresi 10 dk bazen 15dk bazen de 5dk hiperlaktasyon sorunumuz var sizce hemen doyuyormudur, huysuzda değil kilo alimida gayet iyi ama benim icimde doymuyomus gibi bi his var. Bide emdikten sonra kusuyor oyle cok değil agzindan akar bazende çok olur sizde durumlar nasıl bi akil verin lütfen 🥹🫠