arzu343437 Merhaba bebeğim için taze enginarlar aldım ,buzluga nasıl konuyor hiç koymadim yardımcı olur musunuz pazardan suyun içinde aldim poşette
sarikavun arzu343437 ben yillarca attim. Sudan cikartip iyoce limonluyorum sonra posetlere koyuyorum varsa vakumlarsan posetleri cok iyi olur yoksa da havasini alip bagla kararmiyo. Ama limonlamazsan kararir
arzu343437 sarikavun teşekkür ederim bugün buzluktan çıkarıp ypcam ama sutuyla dondurmuştum . Nasıl çözdürebilirim
sarikavun arzu343437 buzlu birseyi nasil cozduruyosan. Ben suyuyla koymadigim icin buzi cozunsun diye beklemem direk pisiririm o yuzden bisi diyemem
balkizlar arzu343437 ben de öyle yapmıştım bıçakla buza değin zaten düşüyor ya da yıkayın .. çözülmeden direk pişirin