user92642835096 Bir kere daha olmuştu sudocrem ve sebamed pişik kremi karıştırıp sürdüm 2-3 gün boyunca geçmişti isilik sanmıştım ama farklı birşey gibi anlamadım. Başka bir yerinde yok. Doktora randevu da aldım ama sizlere de bir danışmak istedim.
patasuhamuru user92642835096 bence biraz pişik gibi benim bebeğiminde boynunun altı böyle olmuştu sudocremle 2 3 güne geçti şimdi ıslak bırakmamaya dikkat ediyorum
sarikavun user92642835096 pisige benziyo. Benim bebiste de olmustu. Pisik kremi surup surekli losyon surdum 2 gunde gecti
user92642835096 patasuhamuru bilmiyorum anlamadım olabilir dediğiniz gibi çünkü sürekli uyurken o kolunu katlayıp uyuyor. Geçen haftalarda yine olmuştu geçmişti şimdi tekrarlayınca acaba egzama falan mı dedim. Birazda kuru gibi sanki üst bölgesi
user92642835096 Nursevensahin teşekkürler yanıtınız için yine krem süreceğim Salı gününe kadar inşallah geçer o zamana randevu bulabildim 🤷♀️