Bebeğim tam 8 aylık son bir kaç gündür aşırı kucak bagımlısı oldu asla böyle değildi yere bıraktığım an ağlıyor sürekli kucağımda olmak istiyor bir an gözünün önünden ayrılsam çığlık kıyamet aman Allahım yaşam kalitem yerlerde 20 aylık bir bebeğim daha var ınla hiç ilgilenemiyorum bu yüzden cıldırıcam o böyle değildi bu aylarda tam ayrılık kaygısı başladı da bu kadarı da aşırı değil mi ya