Kızlar bebeğim 2.5 aylık üç gündür kaka yapmıyordu bugün ilk yaptiginda bezden taşacak kadar kaka yaptı mukuslu idi bir saat sonra bir daha yaptı bu sefer birazda kan vardı tedirgin oldum ama olabilir dedi etrafimdakiler bu durumu yaşayan oldu mu poposunu inceledim görünürde bir çatlak yok çok zorladı kendini kaka için ondan mı oldu acaba ilk kez kan gördüm bezinde