meloo006 ilk bebeğiniz mi 🙈 Çok heyecanlısınız dilerim sağlıkla büyütün bebeğinizi 💙
Benim 4 yaşında kızım 4 ayık oğlusum var
Kızımda deneyimlediğim
Bir çok plastik uçlu kaşık çatal bir ve plastik tabak bebeklere göre aldım çünkü blw yöntemi ile de denedim cam birşey koymak istemedim önüne.
3 gün kuralı ile ilerlemeniz gerekir ilk gün mesela havuç tattı ilk gün çay kaşığı ile tadım
İkinci gün tatlı kaşığı
Üçüncü gün yemek kaşığı gibi..
- Gün mesela patates tadacak aynı şekil devam edip 4. Günün sonunda patates ve havuçu birlikte verebilirsiniz 🌸 deneyimlediğim kadarıyla önce sebzelerden başlarsan daha iyi sonra tatlı şeyler daha çok cazip gelebiliyor bebişlere 🤭
Birde dipnot: sebzelerin üstüne çorba dahil kabız olmaması adına birazcık zeytinyağ damlatıyordum ❤️
Mama sandalyesine de otturulmalı buda benim fikrim 🌸
Doktorunuz varsa ondan da fikir alabilirsiniz 💗