Kızım 2 yaşında geçen yıldan bu yana karnı hep şişkin bizim hamileliğimiz gibi. Alerji vb çıkmadı laktozla ilgili bir hassasiyetimi var acaba diye düşündüm bebeklerin karnı hep şişkin olur dediler bir keresinde ultrasonla baktılar ama aşırı gazdan dolayı görüntü alınamadı yazılmış sizce şişkinlik normal mi