Nursevensahin Beni sinek ısırdığı zaman çok daha fazla kabarıyor kızarıklık etrafına dağılıyor bu farklı gibi sanki
Nursevensahin egeniinnannesi ilk çıkarken bi kaşınıyor sonra çok hafif bazen hiç kaşınmıyor kızımın hiç kaşıdığını görmedim
hasan033 Bendede var kızarık ama kasınıyo benim cildim hasas oldupu için biraz fazla kaşınıyo yara oluyo ama bu ufak yara gibi normalde benim çok büyük olur yaralar
hasan033 Ama sizin elinizin üstündeki gibide oluyor arada sivilce gibi oda kalınıyo neden oluyo bilmşyorum ama
hasan033 Nursevensahin evet hatta kaç aydır var arada kaşınır geçende kalındı kabardı gibi kanadı geçti ama hala o elinizdeki gibi vücumda da kızonızdaki gibi iki üç gğndür kaşınıyo o ama