Deletedmom2987 benim de o şekildeydi hiç korkmanıza gerek yok 41 haftalıkken neredeyse doğum yaptım önceden dediler sancınız var gidip gelmeyin serum verdiler ilaç verdiler ama erken olmadı Hatta haftasını geçti sezeryan aldılar en son sancım olmadığı için Suni sancı da verdiler Hatta ama etki etmedi açılmam da olmadı