rumeva Kızlar kızımda orta kulak enfeksiyonu varmış ve antibiyotik verdi doktor 3 gündür kullanıyor 2 gündür ishal günde 15 bez kirletiyo normal mi ishal olması
Damyy_ rumeva tekrar doktora götürün belki ilaç değişikliği yapar çok geçmiş olsun bol sıvı vermeye calisin
defnesmam42 rumeva benim kızımda da kulak iltihabı vardı 4 aylikti antibiyotik kullandı o ara ishal değildi. Gunde 15 bez biraz fazla tekrar bir acile gidin istersenjz
egeniinnannesi Normal aslında ama 15 çok fazla gibi. Sıvı kaybı yaşamasın çok su içirin. Bide yine bi doktora görünün