Papatya9 3.5 yaşında kızım artık sesini bile duymak istemiyorum o kadar ağlıyor ki beni hayattan soğuttu şu 1 haftada tükendim bittim resmen çok bunaldım arkadaşlar napicam ben ya sürekli ota boka herşeye ağlıyor herşeye tukendimmmm
Nilamom11 Papatya9 uyurken elinizi kafasına katıp bol bol ayet’el kürsi okuyun Allah sabır versin çocuk büyütmek zor benim oğlum da bu yaşlarda duayla birazda olsa sakinleşiyorlar
Nilamom11 Papatya9 benim oğlum çok ağlayan bir çocuk değil açıkcası ben korktuğu zaman uslu durmadığı günler bol bol dua açarım evimde oğlumun üzerine felak nas ihlas okurum mesela birkaç gün ekranı keserim çünkü bazen izledikleri şeylerde onları hırçın yapıyor