lovelymoms ah ya sanki ben yazdım bunları. O kadar aynılarını yaşadım ki.. bebeğimle tek iletişimim emzirmeye çalışmaktı resmen bütün gün uğraşıyordum bir de göğüs ucu yaralarım vardı. Ağlaya ağlaya deniyordum ve rahat rahat emzirmek imkansızdı hep öyle olacak sanıyordum. Şuan 3 buçuk aylık çok şükür güzelce emiyor. Pes etme lütfen geçiyor, çok çok yıpratıcı ama geçiyor sonra o kadar keyifli ki. Farklı pozisyonlarda emzirmeyi dene, önce sakinleştir kucağında pış pışlayarak emzirmeye çalış. Bir de sen sakin olmalısın ki bebişin de gerginliği hissetmesin. Benim de bir ara sürekli meme değiştirmekten kakası yeşil olmuştu doktoru hiç önemli değil demişti yeter ki emsin. Süt çok geliyorsa dediğin gibi biraz sağarak vermeye devam et ben de öyle yapıyordum. Hayatım hiçbir zaman düzene girmeyecek gibi geliyordu çok iyi anlıyorum seni. Ama inan geçiyor çok minikler onlar da bir şeyleri öğrenmete çalışıyorlar beraber öğreniyoruz herşeyi. Hepsi geçecek sonrası çok güzel inşallah 💐