Merhabalar oğlum 2 ay 10 günlük şu an gündüz uykuları da gece uykusuna geçişi de hamak beşikte sallanarak sadece geceleri emmek için kalkınca yarı uykulu olduğu için dalıyor hemen. Bu kadar sallıyor olmak beni üzüyor özellikle akşam uykusuna geçişte neredeyse 2 saat salladığım oluyor. Emerek uyumuyor kucakta uyutmayı denesem uzun zamanlarımı alacak 3,5 yaşında bi kızım daha var ve destek olan yok eşim gece işten 11 de geliyor küçüğü uzun süre kucağımda tutamıyorum kızım kıskanıp üstümüze geliyor böyle uyuması zaten mümkün olmuyor. Sessizce bi odaya çekilmekte mümkün değil oturma odasında kızım çizgi film izlerken oğlumu sallıyorum ikisi de çok küçük yalnız bırakamam. Eminim bu şekilde 2 çocuk yalnız büyütenler vardır nasıl yapıyorsunuz nasıl uyutuyorsunuz ilk kızım cogunlukla emerek uyur kalırdı kucağımda tüm ilgim onaydı çünkü. Şu an oğluma karşı vicdan azabı hissediyorum ona aynı özveriyi gösteremiyorum bu kadar sallamak ona zarar mı veriyor diye içim içimi diyor başka nasıl bir çözüm olabilir bu kadar küçükken