Canlar biraz ilginç bir soru gibi gelebilir burada ama ben işe geri dönmeyi planlıyorum 1 sene içinde nasipse .. ama bıraktığım gibi değil tabi ki sektör . Muhasebe alanında çalışıyorum ve artık yabancı dil istiyor çoğu yer .. A2 seviye olan bir için nasıl başlanır bitirilir bu süreç . Hoca kaynak önerisi olan var mı ?