Reglim hiç gecikmezdi hep 1-2 gün öncesi veya tam gününde olurdum tatil için geciktirici kullanmıştım sonraki ay 5 gün önce oldum bu ay ise 1 gün gecikti olmuyorum kafayı yicek gibiyim çocuklarım çok küçük 3. Çocuk istemiyorum hamile olabilir miyim diye düşünüp duruyorum korunmasız ilişki hiç olmadı ama yine de tedirgin oluyorum bu ay antibiyotik fazla kullandım hatta günde 5 tane antibiyotik içtim onlar bitti tekrar başladım ağrı kesiciler de öyle acaba onlar geciktirmiş olabilir mi antibiyotikler adet geciktirir mi test almaya cesaretim yok inanın çift çizgi görürsem ne yaparım bilmiyorum korunduğum halde korkuyorum birde hiç belirtim yok ne regl belirtim var ne hamilelik belirtim var bilmiyorum çok karışık duygular içindeyim kimseye de diyemiyorum direk linç yiyorum hemen tutsaydın şeyini gibi şeyler diyorlar