2 saate 1 kere uyanıyor alışkanlıktan olduğunu düşünüyorum ve aynı zamanda salamaylada uyuyor etkisi var tabi…
Artık yasına gelmek üzere gece beslenmesini bırakmak istiyorum.
Tecrube edenleri ne zamam bıraktığınızı, nssıl yol izlediğinizi yazarmısınız ?