8 aylık bir erkek bebeğim var. 36 haftalık gelişim geriliğiyle doğmuştu. Bebeğim hızlı bir şekilde emekliyor. Tutunup ayağa kalkabiliyor vs. Kaba motor becerileri iyi. Ancak beni düşündüren iki şey var. Birincisi gel gel by by yapıyorum yüzüme bakıp gülüyor taklit etmiyor henüz. İkincisi de yiyecekleri asla ağzına götürmüyor. Aslında neredeyse ağzına hiçbir şey götürmüyor. Öyle her bulduğunu ağzına götürmek gibi bir şeyi olmadı hiç. Diş kaşıyıcı meyve filesi ne versiysem istemedi. Şimdi bu durumu yiyecekler için de yaşıyoruz. Görüyorum sosyal medyada 8 aylık bebeler pankek yiyorlar kendi kendilerine :( benzer şeyleri yaşayan var mı biraz daha mı zamana ihtiyacımız var yoksa endişelenmeli miyim?