kitapkokusu_ Evet 4 senedir kılıyorum ilk önce açıktım asla kapanacak biri değildim içki içerdim sigara içerdim sigara bırakmama tek yardımcı namazdır şimdi kapandım içkiyi de bıraktım gerçekten önce namaz çünkü kıldıkça kötülüklerden alıkoyuyor eşimin de başlamasına vesile oldum annemin de hem kapanmasına hemde namaz kılmasına vesile oldum 5 yaşında kuzenimin çocuğu var bizden görerek cami ye kuran kursuna gitmeye başladı bunlar o kadar güzel şeyler ki anlatamam borçlarımız vardı bitti şimdi para biriktiriyoruz sadece eşim çalıştığı halde Rabbime hamd olsun daha bide maneviyat tarafı var bunun için huzur doluyor ölümden korkmuyorsun aksine Rabbine kavuşmak istiyorsun sanada nasip olsun inşallah 😊🌸🤲🏻