Sinifcianne bebegım suan 2 ay 25 gunluk dogup ewe geldıgı gunden berı sagıp verıyorum 3 saatte bı 125 cc ıcıyo suan , kesınlıkle azalttıgını dusunmuyorum , goguslerm cok kotu oldu mastıt oldum defalarca amelıyt oldum snrasında veremedim gogsumu, allaha sukur sagıp verıyorm benm ıcın zor oluyo ama olsun gecelerıde dolaptan ısıtıp verıyorm bu sekılde 3 ayı gerıde bırakcaz , bikac kere verdım sacma olucak ama kızım doymadı sureklı agladı suan oyle bı sorunumz yok bnde tam tersı sagdıgm zaman cagaldıgını dusunuyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️