ilbey17 anne sütü alıyorken mamaya alıştırmak neden? Neden kolay yolu seçiyorsunuz? Anne sütü gibisi var mı ya, millet deli oluyor süt vermek için siz kolaylık olsun diye mamaya alıştırmak istiyorum diyorsunuz. Ben 4,5 aylıkken başladım işe. Sağım yapıp bırakıyordum, ne kadar çok talep o kadar çok süt demek. İleride pişmanlığını yaşarsınız. Bebek çok küçük. Güvende hissetmek ister emer, sevgi ister emer, her türlü ister yani, çünkü sizinle bağı o şekilde kurdu. Hiç sütünüz yoktur ona bişey diyemem ama 5 aydır zaten anne sütü veriyomuşsunuz, demekki doyacak kadar geliyor. Bence sağım yapıp o şekilde devam etmelisiniz🌸