berk58 evet kendim yapıyorum planlamasini…
16 günde 3.500 gram vermişim bunun yarısı ödem olabilir…
Yemeğin suyunu yemedim kaldı 🥰🥰 bu birde anne yemeği daha çok yaglı annem fazla yağlı yapıyor 🤭 birde zaten yemeklerin suyunu genelde yemem kalır hep
Diyetisyene hiç gitmedim çünkü onun uygulayacağı menüye ayak uyduramam biliyorum ben günlük ne pısırdıysem onu yıyorum özel olarak cok nadir pısırırım