Merhaba, emzirme süt parası bana hemen yatmıştı. Müracaat etmeniz gereken bir yer yok onun için. E devlet e şu an kullandığınız banka hesabınızı kayıt edin para yatınca sms gelsin ayarlayın onu da. Birde özel sektör de analık raporu doğum sonrası kaç hafta kaldıysa onaylaniyor ya ben iş yerime her ay sonu onaylattim biriken para yatti. Doğum yardımı için:
https://www.turkiye.gov.tr/ashb-dogum-yardimi
Doğum yaptığınız ayı takip eden diğer ayın son haftası para yatiyor deniyor ama benim doğum 4 temmuzda oldu parayi ağustos son haftasında yok yatmamis dedi Eylül ilk haftası aldim. Halkbankasi’nda vezneden alıyorsunuz parayı.