esracob4n Bebeğim 10 aylık 2-3 aydir geceleri cok uyaniyor ama 10 gündür sabaha kadar aralıksız emiyor ağzından çıktığı gibi çığlığı basıyor üstelik sütüm yok denecek kadar az gündüz oynuyo zaman geciyo pem emzirmiyorum ama gece bırakmıyor bıkmış durumdayım sabır taşı sürdüm bugün ilk kez ama emmeye devam etti neden fayda etmedi
coldplayy esracob4n Bebeğiniz daha çok küçükmüş, üstelik emdikçe sütünüzde artar, bende sürekli uyandım uykusuz kaldım ve keşke biraz daha emzirseydim, şuan erken bile bıraktığımızı düşünüyorum ki 25 aylıkken bıraktık.
esracob4n 1-2 ay önce birakmak istedim ama kiyamadim sabir etmek istedim biraz daha artık dayanamıyorum psikolojim bozuldu resmen
esracob4n perla_ sizinde mi bu sorununuz var , ya ben sabir tası ise yaramayinca elma sirkesi okumustum onu sürdüm tiksindi agladi baya ama tekrar vermeye calistigimda emdi yine sürdüm agladi zararıda olur mu bilemedigim icin sirkeye devam etmekte tereddüt ettim
esracob4n coldplayy maalesef sütüm stresten azaldı artmıyo dahada azaliyo sabahlara kadar emmesine rağmen azaldı psikolojik olarak bende kötü etkileniyorum onuda üzmek ağlatmak istemiyorum mama ve ek gıda aliyo cogunlukla ama gece emzik gibi kullaniyo ve inanilmaz bir ciglik atiyor emzirmeyince esimde bende çok yorulduk bu durumdan
coldplayy esracob4n Anlıyorum, aile büyüklerinden destek olabilecek biri varsa yardıma çağırın, gündüz siz uyursunuz gelen kim olursa çocukla ilgilenir, tabiki çalışmıyorsanız böyle bir çözüm olabilir. Sütünüz de artabilir zamanla. Kolaylıklar diliyorum.
esracob4n coldplayy kesmek istemiyorum aslında normal seviyede emse kesmem 2 yaşına kadar azaltmak istiyorum emmeyi nasıl yapacağım bilmiyorum yardımcı olabilecek kimse yok bu aralar esimde uzun saatler çalışıyor