Gzm__ evet kıyıda vardı zaten.ben yüzme bilmem zaten öyle çok derinlere gidemem.ha korkmam sudan ama yüzememde gider girerim suyun içinde oturup nefesimi tutarım oyüzden çok ileri gidemiyrum kıyıda ısırmıştı hep.biz ağustos ayında gitmiştik çok kalabalıktı ama bölge bölgeydi sanırım balıkların olduğu yer