Bebegim 3 bucuk aylik ve kendi gozlemlerim sayesinde alerjisini fark edip alerji diyetisyeniyle diyete basladim daha 1 ay oldu tam duzelme yok hatta biraz bagirsak tepkileri duzeliyor derken yeniden basladi kotu koku sulu ve egurultulu kaka gibi mukus heo vardi zaten bir de yesil kaka mevcut ya sari yesil karisik surekli oluyor egzama ilk 2. Haftasinda baya gecmisti ama simdi yeni dokuntuler var ve bariz belli cok modum dusuyo
Takip etmekten kafayi yedim cok zor bir surec benim acimdan cunku
Sut urunleri Domates dana eti yumurta tahin bir cok sey yasak ve sabahlari ne yicem diye dusunup bazen sıkıntıdan beyaz ekmek patates yiyorum. :( dertlesmek istedim her sey bebegim icin buna sukur elhamdulliah ama zor bir surec gebeykende. gebelik sekerim vardi onda da uzun sure yiyemedim
Bu besin alerjisini de defalarca doktorlara soyledim kilo kaybi yoksa onemseme yediklerini kisitlama vs dediler gonderdiler saka gibiler her seyi kendimiz farkedip cozum ariyoruz allahtan takip ediyoruz bebeklerimizi