Kızlar oğlum 1. Sınıfa başladı bu sabah okula gönderdim hiç birseyi yoktu öğle yemeğine aldım eve geldi halsizdi yürüdük ondandir dedim havada sıcak diye calpol verdim geri gitti geldi akşam üzeri iyiydi sonra birden yine halsizlesti Bi baktım uyumuş sonra olctum atesi çıkmış durduk yere anlamadım öksürük yok burun akıntısı yok hiç birsey yok yani atesi çıktı birden bire eşimde çalışıyor şuan gelsin acile götüreceğim neyden olabilir ki birden bire ishal kusma vs de yok