carpediem___ mylifes_myrules açlık kan şekeriniz çok az bi düşük çıkmış 74-106 aralığı normal değermiş sizin 71 çıkmış
byzyldz mylifes_myrules şeker için sadece buna bakılmıyor diye biliyorum annemin glikozu düşüktü biraz hatta şekerin yokmuş demiştim sonra başka bi değerden şekeri olduğunu öğrendik
mylifes_myrules carpediem___ bi ilaç kullanmam gerekmiyor dimi, çünkü o kadar ilaç kullanıyorum ki o yüzden sordum 😃
mylifes_myrules byzyldz hamileyim doktorum önermedi, açlık tokluk baktır dedi ptesi tokluk ta baktıracam