aybukekumsal 3,5 ay önce doğum yaptım iç dış dikişim,popomda yırtık 1 dikişli üzerine hemoroid olmdum.. Travmalı doğum sonrssı Ağır depresyona yakalandım sırf bu acılar yüzünden. İnanın yataktan sürünerek iniyordum günlerce oturamadım çocuğumu yatağa yatırıp kendim ayakta durarak çocuğa eğilerek emziriyordum.. Beni en rahatlatan şey batikonu kesmek oldu batikon yarayı kuruttu gerildikçe daha da yandı bu yüzden 1 hafta sabahları 1 kez batikon sürüp üzerine eczaneden aldığım aloevera jel sürüyordum doktorum böyle önermişti. Batikonu kestikten sonrs her tuvalet sonrası o jeli sürdüm dikişlerimi çok yumuşattı. Şuan 3,5 aylık bebeğim çoğu şey normale döndü. Çok sancılı bir süreç ama bir şekilde iyileşiyor Allah şifa versin🙏🌸