oguzunannesi2025 Oğlum 6 ay 25 günlük 6 aya girdik gireli değişti, damağı beyazlamış, rahatlaması için jel vs kullanan var mı?
organikirmik oguzunannesi2025 tetagil kullandım uzun bir süre. Dentigel aldım bir de onu çok fazla kullanmıyor kullanınca rahatlıyor bence yine de.