Aselduru34 neyi ilk kullanırsan gaz ve kabızlık yapacak. Valla bizim ve okuduklarım hep öyleydi. Sma kullandım. En iyisi dediler. Kabız oldu. Gaz çıkmıyor. Hipp e geçtik rahatladık. Kimisinede tam tersi oluyor. Tamamen deneme yanılma yoluyla devam edeceksin.