Yaklaşık 2 senedir öfke ve sinir patlamalarim oluyor. Tahammülsüz ve her an patlamaya hazır bomba gibiyim. Eşimle de sorunlar yaşıyorum. Hamileyken, doğumdan sonra hep yalnızdım. Kimseden yardım isteyemedim. Eşimle ailemin arası yok o yüzden hep kendim yaptim herşeyi. Şimdi geldiğim nokta ise anlatılamaz. Eşimle sorunlarım arttı. Herşeyi çok büyütüyorum. En ufak hakaret kelimesini alıp çok başka yerlere taşıyorum. Kaldıramıyorum. O bana bir söyler ben iki. Çünkü kaldıramıyorum hakaretleri artik. Psikiyatriye gitmeyi düşünüyorum. Öfke kontrolsuzligu sebebiyle ilaç kullanan var mı gitmem benim ve yuvam için iyi olur mu